František Štěpán Lotrinský - Bohatý manžel chudé císařovny

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 328 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

František Štěpán Lotrinský - Bohatý manžel chudé císařovny koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
328 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
František Štěpán Lotrinský - Bohatý manžel chudé císařovny koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
429 Kč
Skladem (odeslání ihned)

František Štěpán Lotrinský - Bohatý manžel chudé císařovny koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
351 Kč
Skladem (odeslání ihned)

František Štěpán Lotrinský - Bohatý manžel chudé císařovny koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
411 Kč
Skladem (odeslání ihned)

František Štěpán Lotrinský - Bohatý manžel chudé císařovny koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
413 Kč
Skladem (odeslání ihned)

František Štěpán Lotrinský - Bohatý manžel chudé císařovny koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
376 Kč
Není skladem

Krátký popis
František Štěpán Lotrinský, muž stojící ve stínu své slavné ženy, anebo císař Svaté římské říše, úspěšný pod¬nikatel a rovnocenný partner? Silný muž, toužící po klidu, milující manžel a otec, anebo slaboch, který utíkal ke svým koníčkům, blízkým přátelům a milenkám, či snad geniální obchodník?…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy František Štěpán Lotrinský - Bohatý manžel chudé císařovny je 375 Kč

Výběr knih autora Josef Bernard Prokop

Zobrazit všechny knihy autora Josef Bernard Prokop
Výběr knih vydavatele Fortuna Libri

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fortuna Libri
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.