Geny jako příležitost - Jak si sami určujeme svůj genetický osud

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 185 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Geny jako příležitost - Jak si sami určujeme svůj genetický osud koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
185 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Geny jako příležitost - Jak si sami určujeme svůj genetický osud koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
185 Kč
Není skladem

Geny jako příležitost - Jak si sami určujeme svůj genetický osud koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
210 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Geny jako příležitost - Jak si sami určujeme svůj genetický osud koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
231 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Geny jako příležitost - Jak si sami určujeme svůj genetický osud koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
232 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Geny jako příležitost - Jak si sami určujeme svůj genetický osud koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
212 Kč
Není skladem

Krátký popis
Ovlivňujete to, co se děje ve vašem těle, a máte moc nad svými geny. V tom se skrývá nesmírný potenciál pro zdravější život. Tato kniha vám poskytne vše, co potřebujete k tomu, abyste své geny mohli vědomě ovládat. Získáte zcela nový pohled na své geny a změníte jejich naprogramování. Myslíte…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Geny jako příležitost - Jak si sami určujeme svůj genetický osud je 209 Kč

Výběr knih vydavatele Eugenika

Zobrazit všechny knihy vydavatele Eugenika
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.