Gnóthi seauton - Sto let klasických studií v Brně v osobních vzpomínkách i úřední korespondenci

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 107 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Gnóthi seauton - Sto let klasických studií v Brně v osobních vzpomínkách i úřední korespondenci koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
107 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Gnóthi seauton - Sto let klasických studií v Brně v osobních vzpomínkách i úřední korespondenci koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
122 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Gnóthi seauton - Sto let klasických studií v Brně v osobních vzpomínkách i úřední korespondenci koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
122 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Gnóthi seauton - Sto let klasických studií v Brně v osobních vzpomínkách i úřední korespondenci koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
101 Kč
Není skladem

Gnóthi seauton - Sto let klasických studií v Brně v osobních vzpomínkách i úřední korespondenci koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
112 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace vychází u příležitosti stého výročí založení Filozofické fakulty Masarykovy univerzity v Brně, jejíž nedílnou součástí byl od samých počátků seminář pro klasická studia. Její první část přináší pohled na dějiny klasických studií v Brně v širším kontextu historie fakulty a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Gnóthi seauton - Sto let klasických studií v Brně v osobních vzpomínkách i úřední korespondenci je 112 Kč

Výběr knih autora Jana Nechutová

Zobrazit všechny knihy autora Jana Nechutová
Výběr knih vydavatele Muni Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Muni Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.