Goethe

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 444 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Goethe koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
448 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Goethe koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
498 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Goethe koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
444 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Goethe koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
393 Kč
Není skladem
a 2 další varianty  
Goethe koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
394 Kč
Není skladem

Goethe koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
474 Kč
Není skladem

Krátký popis
Goethe, jako bychom se s ním setkali poprvé: Na vrcholu své biografické tvorby nám Rüdiger Safranski tohoto génia století představuje v novém světle. U žádného autora novější doby neproudí biografické prameny tak bohatě, ale k žádnému se zároveň nevztahuje tak velké množství názorů a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Goethe je 441 Kč

Výběr knih autora Rüdiger Safranski

Zobrazit všechny knihy autora Rüdiger Safranski

Zobrazit všechny knihy vydavatele Centrum pro studium demokracie a kultury
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.