Happeningem proti totalitě

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 436 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Happeningem proti totalitě koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
436 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Happeningem proti totalitě koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
446 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Happeningem proti totalitě koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
448 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Happeningem proti totalitě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
382 Kč
Není skladem
a 2 další varianty  
Happeningem proti totalitě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
382 Kč
Není skladem

Happeningem proti totalitě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
446 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Happeningem proti totalitě - Blažek Petr. Hlavním tématem knihy jsou happeningy Společnosti za veselejší současnost, která působila na konci osmdesátých let 20. století jako jedna z opozičních iniciativ v Československu. Přibližuje její veřejné působení, zvolenou strategii, ohlasy ve…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Happeningem proti totalitě je 423 Kč

Výběr knih autora Petr Blažek

Zobrazit všechny knihy autora Petr Blažek
Výběr knih vydavatele Argo

Zobrazit všechny knihy vydavatele Argo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.