Hubové kráľovstvo

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 108 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hubové kráľovstvo koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
108 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Hubové kráľovstvo koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
138 Kč
Není skladem

Hubové kráľovstvo koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
316 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hubové kráľovstvo koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
376 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hubové kráľovstvo koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
357 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha rozprávkových príbehov o kráľovstve húb. Sú v nej neobyčajné a mimoriadne dobrodružné príhody o honbe hubových škriatkov za ukradnutými semienkami húb. Dočítate sa v nej o úsilí dobrých hubových škriatkov zachrániť semienka jedlých húb, ktoré im ukradla Jedovatá hubová baba a jej…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hubové kráľovstvo je 259 Kč

Výběr knih autorů Radomír Socha , Ivana Hanzlíková

Zobrazit všechny knihy autora Radomír Socha, Ivana Hanzlíková
Výběr knih vydavatele Ottovo nakladateľstvo

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ottovo nakladateľstvo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.