Putování skřítka Všudybýlka

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 166 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Putování skřítka Všudybýlka koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
166 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Putování skřítka Všudybýlka koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
206 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Putování skřítka Všudybýlka koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
172 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Putování skřítka Všudybýlka koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
199 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Putování skřítka Všudybýlka koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
200 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
V jednom čistém lese se nachází chaloupka a v ní žije podivný skřítek Všudybýlek. Je od narození příliš zvědavý, a tak se rozhodne vydat do světa. Při svém vandrování zažije spoustu dobrodružství i legračních příhod. Spolu s ním se naučíme poznávat ptáky podle jejich zpěvu, ale také jiná…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Putování skřítka Všudybýlka je 188 Kč

Výběr knih autora Radomír Socha

Zobrazit všechny knihy autora Radomír Socha
Výběr knih vydavatele KRIGL

Zobrazit všechny knihy vydavatele KRIGL
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.