Informační bezpečnost žáků základních škol - Lekce v knihovnách

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 307 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Informační bezpečnost žáků základních škol - Lekce v knihovnách koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
307 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Informační bezpečnost žáků základních škol - Lekce v knihovnách koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
368 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Informační bezpečnost žáků základních škol - Lekce v knihovnách koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
403 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Informační bezpečnost žáků základních škol - Lekce v knihovnách koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
305 Kč
Není skladem

Informační bezpečnost žáků základních škol - Lekce v knihovnách koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
335 Kč
Není skladem

Krátký popis
Bezpečné chování doplněné technickými a právními nástroji je základem ochrany proti informačním útokům, se kterými se v současné informační společnosti setkáváme neustále. Bezpečnost v internetovém prostředí i při práci s neelektronickými informacemi je součástí primárního vzdělávání. Knihovny…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Informační bezpečnost žáků základních škol - Lekce v knihovnách je 343 Kč

Výběr knih vydavatele Muni Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Muni Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.