Jak mohou přežít hodnoty?

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 124 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jak mohou přežít hodnoty? koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
124 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak mohou přežít hodnoty? koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
133 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak mohou přežít hodnoty? koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
134 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak mohou přežít hodnoty? koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
111 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Jak mohou přežít hodnoty? koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
142 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Jak mohou přežít hodnoty? - Hanuš Jiří. Příspěvky ze senátní konference pořádané Centrem pro studium demokracie a kultury. Sborník z konference pořádané Centrem pro studium demokracie a kultury ve spolupráci se Senátem PČR v listopadu 2016, která se věnovala dnes tolik diskutovanému…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jak mohou přežít hodnoty? je 128 Kč

Výběr knih autora Jiří Hanuš

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Hanuš

Zobrazit všechny knihy vydavatele Centrum pro studium demokracie a kultury
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.