Jak to vidí současník

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 195 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jak to vidí současník koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
195 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Kniha Jak to vidí současník dává českému čtenáři vůbec poprvé příležitost seznámit se s literárně kritickou tvorbou jedné z nejvýznamnějších autorek tohoto století Virginie Woolfové. Výbor čerpá z prvního svazku Čítanky pro každého (The Common Reader I., 1925) a přináší jak portréty…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jak to vidí současník je 195 Kč

Výběr knih autora Virginia Woolfová

Zobrazit všechny knihy autora Virginia Woolfová
Výběr knih vydavatele One Woman Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele One Woman Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.