Jeskyně a kosmos - Šamanská setkání s jinou realitou

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 266 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jeskyně a kosmos - Šamanská setkání s jinou realitou koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
266 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jeskyně a kosmos - Šamanská setkání s jinou realitou koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
311 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jeskyně a kosmos - Šamanská setkání s jinou realitou koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Jeskyně a kosmos - Šamanská setkání s jinou realitou koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
455 Kč
Není skladem

Jeskyně a kosmos - Šamanská setkání s jinou realitou koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
443 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
V roce 1980 Michael Harner otevřel cestu pro celosvětové vzkříšení šamanismu svou přínosnou, dnes již klasickou knihou The Way of the Shaman (Cesta šamana). V tomto dlouho očekávaném pokračování předkládá nové důkazy o existenci jiné reality. Harner, vycházející z celoživotních osobních…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jeskyně a kosmos - Šamanská setkání s jinou realitou je 362 Kč

Výběr knih autora Michael Harner

Zobrazit všechny knihy autora Michael Harner
Výběr knih vydavatele Maitrea

Zobrazit všechny knihy vydavatele Maitrea
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.