Jitka Svobodová. Obrazy, kresby, objekty 1965–2021

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 803 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jitka Svobodová. Obrazy, kresby, objekty 1965–2021 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
803 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jitka Svobodová. Obrazy, kresby, objekty 1965–2021 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
886 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jitka Svobodová. Obrazy, kresby, objekty 1965–2021 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
891 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jitka Svobodová. Obrazy, kresby, objekty 1965–2021 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
886 Kč
Není skladem

Jitka Svobodová. Obrazy, kresby, objekty 1965–2021 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
812 Kč
Není skladem

Krátký popis
Monografie Jitky Svobodové (1941), první profesorky na pražské Akademii výtvarných umění, kde vedla ateliér kresby, zahrnuje průřez všemi oblastmi její více než padesátileté práce: počínaje ranými obrazy přes tužkové kresby po kresby pastelem, doplněný o objekty, které jsou rovnocennou součástí…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jitka Svobodová. Obrazy, kresby, objekty 1965–2021 je 855 Kč

Výběr knih autora Karel Srp

Zobrazit všechny knihy autora Karel Srp
Výběr knih vydavatele Arbor vitae

Zobrazit všechny knihy vydavatele Arbor vitae
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.