Johnny a mrtví

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 137 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Johnny a mrtví koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
137 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Johnny a mrtví koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
138 Kč
Není skladem

Johnny a mrtví koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
139 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Johnny a mrtví koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
127 Kč
Není skladem

Krátký popis
Druhý díl volné trilogie o Johnnym. Tentokrát Johnny zjistí, že on jediný je schopen vidět duchy mrtvých lidí pohřbených na místním hřbitově. Dozví se, že magistrát chce hřbitov zrušit, pozůstatky mrtvých přestěhovat a vzniklé pozemky zastavět. Když to oznámí svým novým známým, dojde mezi nimi…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Johnny a mrtví je 135 Kč

Výběr knih autora Terry Pratchett

Zobrazit všechny knihy autora Terry Pratchett
Výběr knih vydavatele Talpress

Zobrazit všechny knihy vydavatele Talpress
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.