Julka hľadá ponožky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 160 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Julka hľadá ponožky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
160 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Julka hľadá ponožky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
175 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Julka hľadá ponožky koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
185 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Julka hľadá ponožky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
215 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Julka hľadá ponožky koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
197 Kč
Není skladem

Krátký popis
Julka pobehuje bosá a starká ju pošle po ponožky, aby neprechladla. No Julka si namiesto toho obuje ockove topánky. Mamička jej tiež pripomenie, že si má dať ponožky, ale Julka si radšej vyskúša ešte všeličo iné. Potom sa ukáže s maminou kabelkou, z ktorej vytiahne... Julka je síce ešte maličká…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Julka hľadá ponožky je 186 Kč

Výběr knih autorů Eva Eriksson , Lisa Moroni

Zobrazit všechny knihy autora Eva Eriksson, Lisa Moroni
Výběr knih vydavatele Verbarium

Zobrazit všechny knihy vydavatele Verbarium
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.