Julka všetko zje

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 158 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Julka všetko zje koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
158 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Julka všetko zje koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
175 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Julka všetko zje koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
185 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Julka všetko zje koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
197 Kč
Není skladem

Krátký popis
Julka chce všetko ochutnať – pieskové koláčiky, púpavu a pokukuje aj po mravčekovi. Dokonca sa jej zapáči aj farebná plastelína. Márne jej starká vysvetľuje, že niektoré veci nie sú na jedenie. Kým však stihne dobehnúť, Julka si ešte uchmatne tri bonbóny a požuje aj papieriky. Neskôr v kuchyni…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Julka všetko zje je 178 Kč

Výběr knih autora Lisa Moroni

Zobrazit všechny knihy autora Lisa Moroni
Výběr knih vydavatele Verbarium

Zobrazit všechny knihy vydavatele Verbarium
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.