Julka sa hrá na skrývačku

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 168 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Julka sa hrá na skrývačku koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
168 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Julka sa hrá na skrývačku koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
175 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Julka sa hrá na skrývačku koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
185 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Julka sa rada hrá na skrývačku. Raz hľadá mama, raz Julka, dokonca zapoja do hry aj Labku. Ak sa však naraz schovajú, kto ich bude potom hľadať? Julka je síce ešte maličká, ale dokáže postaviť do pozoru celú rodinu. Práve objavuje svet okolo seba, skúša nové veci a každý deň je pre ňu…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Julka sa hrá na skrývačku je 176 Kč

Výběr knih autora Lisa Moroni

Zobrazit všechny knihy autora Lisa Moroni
Výběr knih vydavatele Verbarium

Zobrazit všechny knihy vydavatele Verbarium
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.