Kdo stoupá do schodů (+ CD)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 167 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kdo stoupá do schodů (+ CD) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
167 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kdo stoupá do schodů (+ CD) koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Kdo stoupá do schodů (+ CD) koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
270 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Píše se rok 1951 a sedmnáctiletý Adolf Vincík má dvě vášně: hraje jazz na piano a je zamilovaný až po uši do herečky Jean Simmonsové z filmu Velké naděje. S denní realitou se Adolf pokouší vypořádat po svém: vymyslí si staršího bratra Bublinu, se kterým rozpřádá dalekosáhlé debaty. Svět, který…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kdo stoupá do schodů (+ CD) je 205 Kč

Výběr knih autora Jiří Klobouk

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Klobouk
Výběr knih vydavatele Carpe diem

Zobrazit všechny knihy vydavatele Carpe diem
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.