Když se matky a dcery hledají. Démétřin zármutek a Persefonin návrat – živoucí mýtus

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 216 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Když se matky a dcery hledají. Démétřin zármutek a Persefonin návrat – živoucí mýtus koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
216 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Když se matky a dcery hledají. Démétřin zármutek a Persefonin návrat – živoucí mýtus koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
238 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Když se matky a dcery hledají. Démétřin zármutek a Persefonin návrat – živoucí mýtus koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
239 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Když se matky a dcery hledají. Démétřin zármutek a Persefonin návrat – živoucí mýtus koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
199 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Když se matky a dcery hledají. Démétřin zármutek a Persefonin návrat – živoucí mýtus koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
246 Kč
Není skladem

Krátký popis
Ingrid Riedelová se v této knize, čerpající z poznatků hlubinné psychologie, zabývá dramatickou situací odloučení dcery od matky, k němuž dochází z důvodu odchodu dcery z rodičovského domu kvůli muži nebo povolání.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Když se matky a dcery hledají. Démétřin zármutek a Persefonin návrat – živoucí mýtus je 227 Kč

Výběr knih vydavatele Emitos

Zobrazit všechny knihy vydavatele Emitos
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.