Klasická hudba zvenčí i zevnitř

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 311 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Klasická hudba zvenčí i zevnitř koupíte na Grada
Grada
311 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Klasická hudba zvenčí i zevnitř koupíte na Grada
Grada
331 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Klasická hudba zvenčí i zevnitř koupíte na Grada
Grada
331 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Klasická hudba zvenčí i zevnitř koupíte na Grada
Grada
331 Kč
Není skladem

Klasická hudba zvenčí i zevnitř koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
311 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Klasická hudba zvenčí i zevnitř koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
348 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Klasická hudba zvenčí i zevnitř koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
350 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Klasická hudba zvenčí i zevnitř koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
311 Kč
Není skladem

Klasická hudba zvenčí i zevnitř koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
331 Kč
Není skladem

Krátký popis
Hudební publicista a skladatel Lukáš Hurník v knize nabídne dvě cesty poznávání klasické hudby – „zvenčí“, tzn. bude průvodcem hudební nabídkou současnosti, ale i „zevnitř“, tedy pohledem do skladatelovy pracovny, na jeho pracovní postupy, na logiku hudebního jazyka a mechanismy, které mění…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Klasická hudba zvenčí i zevnitř je 328 Kč

Výběr knih autora Lukáš Hurník

Zobrazit všechny knihy autora Lukáš Hurník
Výběr knih vydavatele GRADA Publishing, a.s.

Zobrazit všechny knihy vydavatele GRADA Publishing, a.s.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.