Knížka o kočkách

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 199 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Knížka o kočkách koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
199 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Knížka o kočkách koupíte na Grada
Grada
212 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Knížka o kočkách koupíte na Grada
Grada
212 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Knížka o kočkách koupíte na Grada
Grada
212 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Knížka o kočkách koupíte na Grada
Grada
212 Kč
Není skladem

Knížka o kočkách koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Knížka o kočkách koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Knížka o kočkách koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Knížka o kočkách koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
212 Kč
Není skladem

Krátký popis
Co kočkám dělá největší radost? Když si s nimi povídáte a vyslechnete si, co mají na srdci. Do každého příběhu pořádně zatnou drápky a vydrží mňoukat celé hodiny. A jejich historky jsou plné legrace a zábavy. Nevěříte? Naštěstí známe někoho, kdo vás o jejich vypravěčském talentu přesvědčí. ****…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Knížka o kočkách je 215 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Václav Bárta, Zuzana Dreadka Krutá
Výběr knih vydavatele GRADA Publishing, a.s.

Zobrazit všechny knihy vydavatele GRADA Publishing, a.s.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.