Kosmetika I.

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 238 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kosmetika I. koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
238 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Kosmetika I. koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
270 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kosmetika I. koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
256 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kosmetika I. koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
243 Kč
Není skladem

Krátký popis
První díl třídílné řady učebnic popisuje provádění kvalifikované kosmetické péče. Vysvětluje pravidla péče o ruce, péče o pleť a upozorňuje na hygienické minimum při práci kosmetičky.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kosmetika I. je 251 Kč

Výběr knih autora Věra Rozsívalová

Zobrazit všechny knihy autora Věra Rozsívalová
Výběr knih vydavatele Informatorium

Zobrazit všechny knihy vydavatele Informatorium
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.