Kozmické záhady

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 530 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kozmické záhady koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
530 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Kozmické záhady koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
753 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kozmické záhady koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
624 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kozmické záhady koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
730 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kozmické záhady koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
669 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kde je naše miesto vo vesmíre? Ako sa vyvíjal? Koľko má rokov? Z čoho sa skladá? Sme v ňom sami? Ako sa to začalo? Ako sa to skončí? Čo je vlastne život? Táto kniha dôležitých otázok o vesmíre je určená všetkým obdivovateľom kozmu a vedy, ale aj tým, ktorí chcú pochopiť, kde je ich miesto v…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kozmické záhady je 661 Kč

Výběr knih autorů Neil deGrasse Tyson , James Trefil

Zobrazit všechny knihy autora Neil deGrasse Tyson, James Trefil

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vydavateľstvo TATRAN, spol. s r.o.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.