Lidský mozek - 4.vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Lidský mozek - 4.vydání aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Kniha vznikla jako přepracované a rozšířené vydání monografie Lidský mozek. Za poslední desetiletí se studium funkčních systémů lidského mozku změnilo jak kvalitativně, tak kvantitativně, proto bylo nutné poslední vydání z roku 2012 od základů přepracovat. Zbyla pouze struktura, použít se dalo…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora František Koukolík

Zobrazit všechny knihy autora František Koukolík
Výběr knih vydavatele Galén

Zobrazit všechny knihy vydavatele Galén
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.