Liechtensteinové mezi konfiskací a vyvlastněním

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 239 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Liechtensteinové mezi konfiskací a vyvlastněním koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
239 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Liechtensteinové mezi konfiskací a vyvlastněním koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
260 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Liechtensteinové mezi konfiskací a vyvlastněním koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
261 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Liechtensteinové mezi konfiskací a vyvlastněním koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
290 Kč
Není skladem

Liechtensteinové mezi konfiskací a vyvlastněním koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
238 Kč
Není skladem

Krátký popis
Už podtitul knihy Příspěvek k poválečným zásahům do pozemkového vlastnictví v Československu v první polovině 20. století vypovídá, že jde o mimořádně zajímavou publikaci nabytou faktografií a doplněnou vysvětleními. V původně disertační práci, obhájené na MU v Brně (2007), autor zúročil obě…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Liechtensteinové mezi konfiskací a vyvlastněním je 257 Kč

Výběr knih autora Ondřej Horák

Zobrazit všechny knihy autora Ondřej Horák
Výběr knih vydavatele Libri

Zobrazit všechny knihy vydavatele Libri
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.