Losing Hope

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 238 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Losing Hope koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
238 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Losing Hope koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
251 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Losing Hope koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
334 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Losing Hope koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
#1Sunday Timesbestselling author ofIt Ends with Usheld readers spellbound with her novelHopeless, the story of what happened when a troubled girl named Sky encountered a long-lost childhood friend, Dean. Now, inLosing Hope, we finally learn the truth about Dean Holder. Haunted by the little…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Losing Hope je 272 Kč

Výběr knih autora Colleen Hoover

Zobrazit všechny knihy autora Colleen Hoover
Výběr knih vydavatele Simon & Schuster

Zobrazit všechny knihy vydavatele Simon & Schuster
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.