Lovci šifer - Bojovky na ven

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 129 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Lovci šifer - Bojovky na ven koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
129 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lovci šifer - Bojovky na ven koupíte na Grada
Grada
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Lovci šifer - Bojovky na ven koupíte na Grada
Grada
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lovci šifer - Bojovky na ven koupíte na Grada
Grada
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lovci šifer - Bojovky na ven koupíte na Grada
Grada
179 Kč
Není skladem

Krátký popis
Odpoledne venku na zahradě, to je pohoda! Ale něco tomu chybí… Procházka po okolí může být příjemná zábava – ale něco tomu chybí. Výlet do blízkého lesíka prospěje tělesnému i duševnímu zdraví, ale jak asi tušíte, něco tomu chybí… Ano, chybí tomu HONBA ZA POKLADEM! V této knize naleznete 12…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Lovci šifer - Bojovky na ven je 169 Kč

Výběr knih autora Lukáš Záleský

Zobrazit všechny knihy autora Lukáš Záleský
Výběr knih vydavatele GRADA Publishing, a.s.

Zobrazit všechny knihy vydavatele GRADA Publishing, a.s.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.