Mezigenerační spory

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 97 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Mezigenerační spory koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
97 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mezigenerační spory koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
98 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mezigenerační spory koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
82 Kč
Není skladem

Krátký popis

Sborník z konference Unie rodinných advokátů, která proběhla dne 14. května 2024.
Z obsahu:
Odvolání daru, Jak dostat z bytu nezdárného potomka, Když stárnoucí rodiče chtějí darovat nemovitost potomkům, Daňové zajímavosti mezi rodiči a dospělými dětmi.



Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Mezigenerační spory je 92 Kč

Výběr knih autora Daniela Kovářová

Zobrazit všechny knihy autora Daniela Kovářová
Výběr knih vydavatele Nová vlna

Zobrazit všechny knihy vydavatele Nová vlna
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.