Migréna

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 339 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Migréna koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Migréna koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
377 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Migréna koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
396 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Migréna koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
424 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 4 další varianty  
Migréna koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
657 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Migréna koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
793 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Migréna koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
372 Kč
Není skladem

Migréna koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
396 Kč
Není skladem

Migréna koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
363 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Migréna - Sacks Oliver. Ve své knize světoznámý neurolog Oliver Sacks netradičně pojednává o migréně, onemocnění, jež postihuje až pětinu žen a šest procent mužů. Detailním přiblížením této nemoci všem lidem s „bolestmi hlavy“ ukazuje, že trpí nejspíše neurologickým, po všech…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Migréna je 457 Kč

Výběr knih autora Oliver Sacks

Zobrazit všechny knihy autora Oliver Sacks
Výběr knih vydavatele Dybbuk

Zobrazit všechny knihy vydavatele Dybbuk
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.