Veselý krok přes celý rok

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 162 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Veselý krok přes celý rok koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
162 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Veselý krok přes celý rok koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
155 Kč
Není skladem

Krátký popis
Tato půvabná knížka je určena dětem od tří let, ale je vhodná i pro začínající čtenáře k samostatnému čtení. Jednotlivé měsíce roku tvoří samostatné kapitoly, v nichž jsou zařazeny nejznámější klasické verše, lidová říkadla, hádanky, jazykolamy, pranostiky a pořekadla. Čítanka poslouží rovněž…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Veselý krok přes celý rok je 158 Kč

Výběr knih autora Josef Lada

Zobrazit všechny knihy autora Josef Lada
Výběr knih vydavatele Dialog

Zobrazit všechny knihy vydavatele Dialog
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.