Moje setkání s židovstvím

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 75 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Moje setkání s židovstvím koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
75 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Moje setkání s židovstvím koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
81 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace: Moje setkání s židovstvím - Pojar Miloš. Sborník příspěvků, které zazněly ve stejnojmenném cyklu přednášek ve Vzdělávacím a kulturním centru Židovského muzea v Praze od března 2004 do ledna 2006. Vystupovali v něm přední představitelé českého kulturního, vědeckého, církevního a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Moje setkání s židovstvím je 78 Kč

Výběr knih autora Miloš Pojar

Zobrazit všechny knihy autora Miloš Pojar
Výběr knih vydavatele Židovské muzeum v Praze

Zobrazit všechny knihy vydavatele Židovské muzeum v Praze
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.