Muž, ktorý chcel byť šťastný

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 165 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Muž, ktorý chcel byť šťastný koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
165 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Muž, ktorý chcel byť šťastný koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
194 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Predstavte si... Trávite prázdniny na Bali a pár dní pred návratom vyhľadáte starého liečiteľa. Osobitný zdravotný dôvod ste nemali, zviedla vás iba jeho povesť, museli ste sa s ním stretnúť. Prezrel vás a stanovil stručnú diagnózu: ste úplne zdravý, no nie ste šťastný. Zdá sa, že ten starý…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Muž, ktorý chcel byť šťastný je 179 Kč

Výběr knih autora Laurent Gounelle

Zobrazit všechny knihy autora Laurent Gounelle
Výběr knih vydavatele Citadella

Zobrazit všechny knihy vydavatele Citadella
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.