Muž nebo Žena

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 214 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Muž nebo Žena koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
214 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Muž nebo Žena koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
251 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Muž nebo Žena koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
252 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Muž nebo Žena koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
199 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Muž nebo Žena koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
280 Kč
Není skladem

Krátký popis
Náš svět je rozdělený. Venku i v hlavě každého z nás. Najděte rovnováhu! Zastavte odvěký boj muže a ženy. Naplňte svůj potenciál, využijte možnosti člověka, neboť člověk je muž i žena.... Možnosti jsou nekonečné! Muži a ženy jsou rovnocenní! Muži nikdy nepoznají svoje mužství, pokud se…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Muž nebo Žena je 239 Kč

Výběr knih autora Zdeňka Jordánová

Zobrazit všechny knihy autora Zdeňka Jordánová
Výběr knih vydavatele Vodnář

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vodnář
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.