Myšlenkové mapy pro děti - Rychlá cesta k úspěchu nejen ve škole, 2. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 224 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Myšlenkové mapy pro děti - Rychlá cesta k úspěchu nejen ve škole, 2. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Myšlenkové mapy pro děti - Rychlá cesta k úspěchu nejen ve škole, 2. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
229 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Myšlenkové mapy pro děti - Rychlá cesta k úspěchu nejen ve škole, 2. vydání koupíte na Albatros
Albatros
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Myšlenkové mapy pro děti - Rychlá cesta k úspěchu nejen ve škole, 2. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Myšlenkové mapy pro děti - Rychlá cesta k úspěchu nejen ve škole, 2. vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Myšlenkové mapy pro děti - Rychlá cesta k úspěchu nejen ve škole, 2. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Myšlenkové mapy jsou nejefektivnější současnou pomůckou pro přemýšlení. Tony Buzan je jejich vynálezcem a největším propagátorem a v této knize je přístupnou a zábavnou formou představuje mladším čtenářům. Kniha dětem pomůže zefektivnit psaní poznámek a učení, zkrátit dobu strávenou nad…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Myšlenkové mapy pro děti - Rychlá cesta k úspěchu nejen ve škole, 2. vydání je 248 Kč

Výběr knih autora Tony Buzan

Zobrazit všechny knihy autora Tony Buzan
Výběr knih vydavatele BIZBOOKS

Zobrazit všechny knihy vydavatele BIZBOOKS
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.