Nádech, výdech - Prodýchejte se ke štěstí, zdraví a novému já

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 379 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nádech, výdech - Prodýchejte se ke štěstí, zdraví a novému já koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
379 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Nádech, výdech - Prodýchejte se ke štěstí, zdraví a novému já koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
506 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nádech, výdech - Prodýchejte se ke štěstí, zdraví a novému já koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
545 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nádech, výdech - Prodýchejte se ke štěstí, zdraví a novému já koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
417 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nádech, výdech - Prodýchejte se ke štěstí, zdraví a novému já koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
488 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nádech, výdech - Prodýchejte se ke štěstí, zdraví a novému já koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
491 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nádech, výdech - Prodýchejte se ke štěstí, zdraví a novému já koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
447 Kč
Není skladem

Krátký popis
Je čas opět ovládnout svůj dech. Od chvíle, kdy se v důsledku tragické ztráty naučil pracovat s dechem, Stuart Sandeman pomohl tisícům lidí změnit život. Jeho recept je jednoduchý: dýchat jinak. Nádech, výdech je dobrodružná cesta za pokladem síly, která se skrývá v našem nitru. Díky ní můžeme…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nádech, výdech - Prodýchejte se ke štěstí, zdraví a novému já je 467 Kč

Výběr knih autora Stuart Sandeman

Zobrazit všechny knihy autora Stuart Sandeman
Výběr knih vydavatele Maitrea

Zobrazit všechny knihy vydavatele Maitrea
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.