Nejcitlivější místo režimu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 88 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nejcitlivější místo režimu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
88 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nejcitlivější místo režimu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
89 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nejcitlivější místo režimu koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
89 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nejcitlivější místo režimu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
74 Kč
Není skladem

Krátký popis
Názory a vzpomínky šestadvaceti členů Výboru na obranu nespravedlivě stíhaných (VONS) jsou v knize doplněny mnoha fotografiemi a dokumenty. Historici Petr Blažek a Jaroslav Pažout diskutovali s účastníky VONS 19. října 2007 v bytě Kamily Bendové na Karlově náměstí v Praze. Místo to bylo vskutku…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nejcitlivější místo režimu je 85 Kč

Výběr knih autora Petr Blažek

Zobrazit všechny knihy autora Petr Blažek
Výběr knih vydavatele Pulchra

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pulchra
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.