Neklidný život obyčejné ženy z Třeboňska

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 330 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Neklidný život obyčejné ženy z Třeboňska koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
330 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Život Johany Peřkové (1703-1745), prosté ženy původem z jihočeského Suchdolu nad Lužnicí, se vyznačoval s doslova neklidným pohybem po jihočeském regionu (především Suchdolsko, Třeboňsko, Soběslavsko, Veselsko a Táborsko), ale také v Polabí a jinde. Její život, jednání a konání nenaplňovala jen…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Jaroslav Čechura

Zobrazit všechny knihy autora Jaroslav Čechura
Výběr knih vydavatele Veduta

Zobrazit všechny knihy vydavatele Veduta
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.