Neurologie pro studium i praxi

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 755 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Neurologie pro studium i praxi koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
755 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Neurologie pro studium i praxi koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
756 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Neurologie pro studium i praxi koupíte na Grada
Grada
803 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Neurologie pro studium i praxi koupíte na Grada
Grada
803 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Neurologie pro studium i praxi koupíte na Grada
Grada
803 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Neurologie pro studium i praxi koupíte na Grada
Grada
803 Kč
Není skladem

Neurologie pro studium i praxi koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
846 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Neurologie pro studium i praxi koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
851 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Neurologie pro studium i praxi koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
803 Kč
Není skladem

Krátký popis
Aktualizované vydání učebnice neurologie zahrnuje obecnou i speciální neurologii. Publikace je jak pregraduální učebnicí, tak ideálním přehledem a opakováním pro lékaře ne-neurology.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Neurologie pro studium i praxi je 802 Kč

Výběr knih autora Zdeněk Seidl

Zobrazit všechny knihy autora Zdeněk Seidl
Výběr knih vydavatele GRADA Publishing, a.s.

Zobrazit všechny knihy vydavatele GRADA Publishing, a.s.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.