Never More

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 131 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Never More koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
131 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Never More koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
142 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Never More koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
143 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Never More koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
120 Kč
Není skladem

Krátký popis
Básnická sbírka známého publicisty, spisovatele a básníka. Nakladatelství Kmen vydalo sbírku Petra Žantovského Never More. Jan Šulc v doslovu ke knize píše: Při četbě veršů Petra Žantovského v jeho nové sbírce Never More může čtenář hned napoprvé vnímat čtyři základní rysy jeho poezie. Prvním…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Never More je 134 Kč

Výběr knih autorů Petr Žantovský , Dušek Pavel

Zobrazit všechny knihy autora Petr Žantovský, Dušek Pavel
Výběr knih vydavatele Kmen

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kmen
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.