Nikdy sme tu neboli

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 151 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nikdy sme tu neboli koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
151 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Nikdy sme tu neboli koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
380 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nikdy sme tu neboli koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
453 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nikdy sme tu neboli koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
412 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nikdy sme tu neboli koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
482 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nikdy sme tu neboli koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
441 Kč
Není skladem

Krátký popis
Tajomstvá, lži a príliš dôverčiví priatelia... Nikdy sme tu neboli je strhujúci triler o dvoch kamarátkach, ktoré sa raz do roka vyberú na exotickú dovolenku. Ich priateľstvo je výnimočné – napriek tomu, že Emily žije v americkom Wisconsine a Kristen v Austrálii, spája ich silné puto. Na…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nikdy sme tu neboli je 385 Kč

Výběr knih autora Andrea Bartz

Zobrazit všechny knihy autora Andrea Bartz

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vydavateľstvo TATRAN, spol. s r.o.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.