Odvrácená tvář moci - Zločiny českých králů, 1. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 304 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Odvrácená tvář moci - Zločiny českých králů, 1. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
304 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Odvrácená tvář moci - Zločiny českých králů, 1. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
356 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Odvrácená tvář moci - Zločiny českých králů, 1. vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
358 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Odvrácená tvář moci - Zločiny českých králů, 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
291 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Odvrácená tvář moci - Zločiny českých králů, 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
291 Kč
Není skladem

Krátký popis
Nová kniha znalce českých dějin a autora úspěšných historických románů Antonína Polácha se tentokrát pouští do pátrání v neprobádané oblasti temných stránek osobností našich vládců. Z osudů sedmi panovníků – Přemysla Otakara I., Václava II., Karla IV., Václava IV., Zikmunda Lucemburského,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Odvrácená tvář moci - Zločiny českých králů, 1. vydání je 320 Kč

Výběr knih autora Antonín Polách

Zobrazit všechny knihy autora Antonín Polách
Výběr knih vydavatele Rybka

Zobrazit všechny knihy vydavatele Rybka
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.