Paradiplomacie českých krajů - Regiony jako aktér mezinárodní politiky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 150 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Paradiplomacie českých krajů - Regiony jako aktér mezinárodní politiky koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
150 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Paradiplomacie českých krajů - Regiony jako aktér mezinárodní politiky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
160 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Paradiplomacie českých krajů - Regiony jako aktér mezinárodní politiky koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
161 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Paradiplomacie českých krajů - Regiony jako aktér mezinárodní politiky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Paradiplomacie českých krajů - Regiony jako aktér mezinárodní politiky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
187 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Kniha se věnuje působení českých krajů v mezinárodních vztazích. Publikace se nejdříve zabývá zahraničním a českým výzkumem paradiplomacie. Následuje rozbor přístupu politologických (sub)disciplín k tomuto fenoménu a identifikace hlavních konceptů a typologií používaných při jeho výzkumu. V…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Paradiplomacie českých krajů - Regiony jako aktér mezinárodní politiky je 167 Kč


Zobrazit všechny knihy vydavatele Centrum pro studium demokracie a kultury
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.