Kniha sleduje otázky online vzdělávání v jejich
pedagogicko-psychologické podobě, s tím, že vychází z konceptu
jistého novočtení kybergogické koncepce online učení. V prvé části
se zaměřuje na novou interpretaci a využití Bloomovy taxonomie. V
druhé se věnuje jednotlivým tématům, které s online vzděláváním
specificky souvisejí – od sebehodnocení či motivace, až po práci s
pamětí nebo gamifikaci. Vytváří tak doposud nikde nepublikovaný
soubor klíčových témat, která mohou být zajímavá jak pro tutory či
designery online vzdělávání, tak také pro výzkumníky v této
oblasti. Na ty je zaměřená třetí kapitola, která se věnuje
možnostem výzkumu v online prostředí, respektive specifickým
postupům a technikám, které zde lze použít. Čtvrtá kapitola se
věnuje kognitivní psychologii a pozitivní psychologii, tedy dvěma
psychologickým školám, které v online vzdělávání nacházejí nejširší
uplatnění. Poslední kapitola je zaměřená na téma informačního
chování.
Stále hledáte nějaké knihy
a už Vás nebaví procházet všechny e-shopy?
Najděte všechny knihy, které si chcete koupit. Přidejte si je do košíku a nechte nás, abychom porovnali ceny a dostupnost e-shopů s knihami a zobrazili Vám ty nejvýhodnější nabídky!
Pak již stačí jen přejít do vybraného e-shopu a knihy si objednat...