Piano pro každého – druhé vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 216 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Piano pro každého – druhé vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
216 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Piano pro každého – druhé vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Piano pro každého – druhé vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
254 Kč
Není skladem

Krátký popis
Vizuální příručka z edice Jak na to: Základní vizuální průvodce hrou na piano a keyboard pro začátečníky i věčné začátečníky.Objevte své hudební nadání a naučte se zahrát na piano stupnice, písničky i pokročilá díla. Naučit se hrát na hudební nástroj může být rozmar, stejně jako dlouhodobý cíl.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Piano pro každého – druhé vydání je 246 Kč

Výběr knih autorů Marsh Katharine , Stokes Katy

Zobrazit všechny knihy autora Marsh Katharine, Stokes Katy
Výběr knih vydavatele Extra Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Extra Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.