Příručka pro Precleary

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 311 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Příručka pro Precleary koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
311 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Příručka pro Precleary koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
412 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Příručka pro precleary je legendární manuál sebe-procesingu, manuál, který představuje přechod od předmětu Dianetiky k Scientologii. Zde najdete zlomové objevy, které odhalily jev ŽIVOTNÍHO KONTINUA —mechanizmu, kvůli kterému na sebe každý přebírá vady a neschopnosti těch, kteří zemřeli nebo…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Příručka pro Precleary je 361 Kč

Výběr knih autora Lafayette Ronald Hubbard

Zobrazit všechny knihy autora Lafayette Ronald Hubbard
Výběr knih vydavatele New era

Zobrazit všechny knihy vydavatele New era
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.