Jak řešit konflikty

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 111 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jak řešit konflikty koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
111 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak řešit konflikty koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
140 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak řešit konflikty koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
115 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dostanete se někdy s někým do konfliktu? I když se běžně věří, že je k hádce potřeba jen dvou, přesto musí, aby nastal skutečný konflikt, existovat třetí strana a takovou hádku vytvořit. Toto je přirozený zákon, který neznali lidé v dávné minulosti stejně tak jako ti dnešní. Vyplatí se ho…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jak řešit konflikty je 122 Kč

Výběr knih autora Lafayette Ronald Hubbard

Zobrazit všechny knihy autora Lafayette Ronald Hubbard
Výběr knih vydavatele New era

Zobrazit všechny knihy vydavatele New era
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.