Posázavská dráha 2. Praha–Čerčany–Kácov s odbočkami do Dobříše a Kolína

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 344 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Posázavská dráha 2. Praha–Čerčany–Kácov s odbočkami do Dobříše a Kolína koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
344 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Posázavská dráha 2. Praha–Čerčany–Kácov s odbočkami do Dobříše a Kolína koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
402 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Posázavská dráha 2. Praha–Čerčany–Kácov s odbočkami do Dobříše a Kolína koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
404 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Posázavská dráha 2. Praha–Čerčany–Kácov s odbočkami do Dobříše a Kolína koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
404 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
K nejhezčím železničním tratím u nás jsou právem považovány ty, které byly situovány do údolí řeky Sázavy. Někdejší inženýři, stavitelé a dělníci tu odvedli dílo, na které mohli být pyšní a které dones uvádíme jako ukázky umu techniky a železničního stavitelství. Milovníci viaduktů a tunelů tu…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Posázavská dráha 2. Praha–Čerčany–Kácov s odbočkami do Dobříše a Kolína je 388 Kč

Výběr knih autorů Karel Černý , Martin Navrátil

Zobrazit všechny knihy autora Karel Černý, Martin Navrátil
Výběr knih vydavatele Tváře

Zobrazit všechny knihy vydavatele Tváře
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.