Přestupkové právo - 2. aktualizované vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 734 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Přestupkové právo - 2. aktualizované vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
734 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Přestupkové právo - 2. aktualizované vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
667 Kč
Není skladem

Přestupkové právo - 2. aktualizované vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
705 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace přináší podrobný teoretický a praktický rozbor právní úpravy obecné části hmotného přestupkového práva a řízení o přestupcích. Druhé vydání publikace reaguje na změny právní úpravy přestupkového zákona i jeho právního okolí. Publikace upozorňuje na změněné nebo nové právní instituty a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Přestupkové právo - 2. aktualizované vydání je 702 Kč

Výběr knih autora Helena Prášková

Zobrazit všechny knihy autora Helena Prášková
Výběr knih vydavatele Nakladatelství Leges, s.r.o.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Nakladatelství Leges, s.r.o.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.