Přírodní lékárna – 60 receptů z přírody pro zdraví

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 249 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Přírodní lékárna – 60 receptů z přírody pro zdraví koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
249 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Přírodní lékárna – 60 receptů z přírody pro zdraví koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Přírodní lékárna – 60 receptů z přírody pro zdraví koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Přírodní lékárna – 60 receptů z přírody pro zdraví koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
233 Kč
Není skladem

Přírodní lékárna – 60 receptů z přírody pro zdraví koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
60 jedinečných receptů pro naše zdraví pocházejících z nekonečné moudrosti matky přírody Sbírka jednoduchých a účinných přípravků, díky nimž se budete cítit lépe Tato kniha vám přináší recepty na léčivé nápoje, elixíry, likéry, tinktury, masti a jiné účinné přírodní přípravky doplněné o legendy…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Přírodní lékárna – 60 receptů z přírody pro zdraví je 252 Kč

Výběr knih vydavatele ANAG

Zobrazit všechny knihy vydavatele ANAG
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.