Přírodní léky na bolest - Zbavte se bolesti pomocí přírodních léků a cvičení

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 205 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Přírodní léky na bolest - Zbavte se bolesti pomocí přírodních léků a cvičení koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
205 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Přírodní léky na bolest - Zbavte se bolesti pomocí přírodních léků a cvičení koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Přírodní léky na bolest - Zbavte se bolesti pomocí přírodních léků a cvičení koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Přírodní léky na bolest - Zbavte se bolesti pomocí přírodních léků a cvičení koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
185 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Přírodní léky na bolest - Zbavte se bolesti pomocí přírodních léků a cvičení koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
200 Kč
Není skladem

Přírodní léky na bolest - Zbavte se bolesti pomocí přírodních léků a cvičení koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
204 Kč
Není skladem

Krátký popis
Bolest je součástí naší každodenní zkušenosti – od mírné bolesti hlavy po zdrcující artritidu. Průvodce při ulevování od bolesti přírodní cestou Nemusíte ovšem hned sahat po lécích. Tato kniha je novým nepostradatelným průvodcem při ulevování od bolesti přírodní cestou pomocí široké škály metod…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Přírodní léky na bolest - Zbavte se bolesti pomocí přírodních léků a cvičení je 206 Kč

Výběr knih vydavatele ANAG

Zobrazit všechny knihy vydavatele ANAG
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.