Pro rozhlas /i proti němu/

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 239 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pro rozhlas /i proti němu/ koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
239 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pro rozhlas /i proti němu/ koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
260 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pro rozhlas /i proti němu/ koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
261 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Dvacítka esejů o rozhlase a dvanáct rozhlasových her spisovatele, editora, hudebníka a profesora DAMU Přemysla Ruta. Ojedinělá tvůrčí i analytická výpověď o rozhlasové tvorbě řeči a o rozhlase jako součásti české (pop)kultury posledního dvacetiletí. Doslov Dora Kaprálová.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pro rozhlas /i proti němu/ je 253 Kč

Výběr knih autora Přemysl Rut

Zobrazit všechny knihy autora Přemysl Rut
Výběr knih vydavatele Brkola

Zobrazit všechny knihy vydavatele Brkola
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.